Home » Podcasten E-handelstrender del 2:”Swish har skött informationen uselt”

Podcasten E-handelstrender del 2:”Swish har skött informationen uselt”

Swish usla hantering av betalhaveriet, lärdomar från Emeet i Göteborg och svenska e-handlares tröga internationalisering är veckans ämnen i podcasten E-handelstrenders andra avsnitt.

Christer och Carin sammanfattar viktigaste lärdomarna från Emeet i Göteborg, senaste E-barometern ställer frågor om svenska e-handlares långsamma internationalisering och Swish katastrofalt dåliga hantering av sin tjänst för e-handelsbetalningar är ämnena i det andra avsnittet av den nya podcasten E-handelstrender.

Medverkande är Urban Lindstedt, journalist och e-handelsexpert, Carin Blom, detaljhandelsanalytiker på Postnord och Christer Pettersson, e-handelschef på Arvato.

Podcasten E-handelstrender kommer ges ut varje måndag fram till december i höst och förhoppningsvis ännu längre. Tanken är att journalisten och e-handelsexperten Urban Lindstedt tillsammans med medverkande från e-handelsvärlden ska diskutera de vikigaste e-handelsnyheterna.

Så lyssnar du:

Prenumerera via Itunes/Podcaster

Lyssna strömmande ovan.

Ladda ner avsnittet eller lyssna strömmande hos Soundcloud.

Podden sponsras av betalföretaget Arvato som erbjuder smidiga betalningar för alla kanaler

Länkar till nyheter som diskuteras i podden:

Ikeas närhandel värd 13 miljarder kronor

Funera tar in 15 miljoner för satsningar på digitala begravningar

Rapport Svensk e-handel 2016

Relaterade avsnitt